Program

8:00 - 9:00

Rejestracja

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie

prezentacja
9:15 - 9:40
Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA)

Dlaczego e-learning na Mobile nie działa?

E-commerce i E-learning. To właśnie te dwa sektory święcą triumfy w ostatnim czasie. O tym pierwszym gada się godzinami, ale e-learning traktowany jest trochę po macoszemu, a spora ilość osób twierdzi, że nawet nie nadąża on za tempem własnego wzrostu. Jeśli interesuje Cię nauczanie internetowe, jakie rozwiązania oferuje rynek, na jakich formatach elearning jest obsługiwany i jakie zmiany zastosować, żeby pozbyć się obecnych wad - zapraszam na moją prelekcję! P.S. Nie zabraknie też AR/VR, wearables i biznesu, wszystko oczywiście posypane szczyptą mobile!

prezentacja
9:45 - 10:10
Natalia Hatalska (infuture.institute)

Do We need a social change?

Zdecydowana większość Polaków 87% deklaruje, że jest zmęczona polaryzacją. Od lat obserwujemy utratę spójności społecznej zarówno w przestrzeni prywatnej jak i publicznej. Czym grozi utrata spójności społecznej i polaryzacja? Postępująca technologizacja naszego życia i związana z nią algorytmizacja zamykająca ludzi w bańkach informacyjnych, nadmierne korzystanie z mediów społecznościowych powodujące poczucie osamotnienia i niemożności zbudowania głębokich, bliskich kontaktów, wreszcie pandemia COVID-19 sprawiły, że obecne społeczeństwa tracą spójność społeczną niezbędną do właściwego funkcjonowania. Wyraźnie widoczna jest polaryzacja – w zasadzie w każdym z obszarów naszego życia – prowadząca do tzw. wtórnej trybalizacji. W konsekwencji niemożliwe staje się ustalenie wspólnej wizji wobec problemów, z którymi jako społeczeństwo i świat musimy się mierzyć. Zapytaliśmy Polaków co sądzą na temat polaryzacji. O wynikach najnowszych badań opowiem podczas swojej prelekcji.

10:10 - 10:50

Przerwa na kawę!

prezentacja
10:50 - 11:15
Artur Kurasiński (KURASINSKI.COM)

Jak mobile wspiera budowę metaverse?

Żyjąc w chronicznym podłączeniu do sieci, przy nieustannym postępie cyfryzacji - niewiele scenariuszy mogłoby nas zaskoczyć i wtem zjawia się BigTech z koncepcją metaverse? Co to w ogóle jest ten cały metaverse? Jakie zmiany w hardwarze robią rynkowi liderzy (Apple, Samsung, Xiaomi, Qualcomm) i jakie przełożenie będzie to miało na biznes? Czy Mixed Reality i funkcjonalności audio będą rozwijać się w formie czysto rozrywkowej, a może staną się praktyką przedsiębiorczą bardziej oczywistą niż obecny przymus posiadania bloga czy strony internetowej? Jaka będzie przyszłość rozrywki, w którą stronę idzie biznes i jaki będzie mobile - chętnie Ci to opowiem na swojej prelekcji!

prezentacja
11:20 - 11:45
Szymon Paluch (uPacjenta)

Jak rozwój Web3 może wpłynąć na przyszłość rozwiązań mobilnych?

WEB3 to jeden z najgorętszych tematów 2021 roku. Według wielu, jest to kolejny krok w rozwoju internetu. Jaki wpływ będzie on miał na tworzenie rozwiązań mobilnych? Odpowiedź na to pytania znajdziesz w tym wykładzie!

prezentacja
11:50 - 12:15
Dorota Andrzejewska (Awareson)

Rok wykorzystanych szans. Rynek pracy mobile 2022

Specjaliści IT nigdy nie byli tak rozchwytywani. Szczególnie brakuje deweloperów specjalizujących się w aplikacjach mobilnych i ekspertów UX. Rekrutacja jest ekspresowa, stawki zawrotne. Jak zdobyć i utrzymać takich pracowników?

12:15 - 13:15

Czas na obiad :)

prezentacja
13:15 - 13:40
Paweł Wasilewski (Future Mind)

Religia danych, narzędzia mobilne i cyfrowa nibylandia. Jak budować przewagi konkurencyjne, póki to jeszcze możliwe?

Co daje wiara w dane w 2022 roku? Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki aplikacji mobilnej? I czy można cyfryzować mądrze, bez fałszywych przekonań, z pełną koncentracją na wartościowych celach, a nie pustych obietnicach? Każde z tych pytań wnosi ważny wątek do dyskusji o przyszłości biznesu i organizacji w cyfrowej gospodarce.

prezentacja
13:45 - 14:10
Lucjan Exner (Appnext), Aleksandra Keller (CCC)

Rekomendacje "on device" nowym sposobem pozyskiwania lojalnych użytkowników. Case study aplikacji CCC.

Jesteśmy świadkami rewolucji: rekomendacje “on device” zmieniają sposób w jaki użytkownicy odkrywają dla siebie nowe aplikacje, a to dopiero początek obserwowanych zmian.Na przykładzie marki CCC, jednego spośród liderów app marketingu regionie Europy Wschodniej, omówimy całość procesu pozyskiwania użytkowników poprzez platformę “app discovery” w odniesieniu do założeń biznesowych.

prezentacja
14:15 - 14:40
Aleksandra Matysiak (Orange Polska), Karol Rubinkiewicz (Orange Polska)

Krok po kroczku, czyli jak aplikacje mobilne mogą wspierać postawy proekologiczne swoich użytkowników.

Wiesz, że przeciętnie mamy 80 aplikacji na telefonie. Szaleństwo, wiemy, ale czy zastanawialiście się które z nich angażują userów w działania na rzecz planety? Trend ekologii przybiera na sile, a firmy, które zaangażują się w te działania, zyskają w potężnej perspektywie! W czasie wystąpienia opowiemy jak różne apki zachęcają do zachowań proekologicznych. Zapraszamy!

14:40 - 15:00

Czas na przerwę!

prezentacja
15:00 - 15:25
Nir Manor (Future Mind)

Jak odpowiadać na potrzeby użytkowników? Angażuj przez hiperpersonalizację w czasie rzeczywistym

Samo przekonanie użytkownika, żeby pobrał aplikację, nie jest łatwe – a to dopiero pierwszy krok. Wielu użytkowników ściąga apkę, ale nie zakłada konta i szybko ją odinstalowuje… Spersonalizowane zaangażowanie od pobrania aplikacji przez całą podróż użytkownika to klucz do wypełnienia celów biznesowych. Więc jak odpowiadać na potrzeby użytkownika? Musisz wiedzieć, jakie one są – tu i teraz – i upewnić się, że to właśnie Twoja aplikacja je zaspokoi.

prezentacja
15:30 - 15:55
Mateusz Cygan (10A)

Skomplikowane klocki - czyli o styku kreatywności i technologii

Dlaczego projektowanie produktów cyfrowych jest wyjątkową dziedziną designu? Czy na styku kreatywności i technologii nie umyka nam jej istota? Jak historia cyfrowej rewolucji ukształtowała proces projektowy w naszych organizacjach oraz co możemy zmienić żeby wykorzystać potencjał, który przynosi przyszłość.

prezentacja
16:00 - 16:25
Konrad Dziejarski (Efigence)

UX na granicy światów

Niektóre aplikacje odwołują się do silnie zakorzenionych wzorców ze świata realnego. Czy w środowisku mobilnym należy te wzorce naśladować? A może powinniśmy tworzyć wszystko od początku, bo przecież „wiemy lepiej”?

16:25 - 16:30

Zakończenie

19:00 - 21:00

Gala Mobile Trends Awards 2021

21:00 - 0:30

Networking Party

9:30 - 9:40

Rozpoczęcie

prezentacja
9:40 - 10:05
Tomasz Wiertelak (Oktawave)

Buty dla szewca czyli chmura dla developera

Dlaczego rozwijając usługi dla klienta, nie można zapominać o rozwoju swojej infrastruktury IT? W jaki sposób chmura obliczeniowa ułatwia życie deweloperom i zwiększa innowacyjność firm? Poznaj korzyści technologiczne i biznesowe z wykorzystania chmury.

prezentacja
10:10 - 10:35
Łukasz Okoński (Future Mind)

Design w czasach maszynowej rewolucji

Design systemy przejęły kontrolę nad naszymi produktami. Czy to dobrze? Oczywiście. Opowieść o tym, jak projektować duże produkty, które nie ugną się pod ciężarem ambitnej roadmapy. Czym jest myślenie systemowe i jak je wykorzystać do optymalizacji procesu projektowego? Czy automatyzacja odbierze naszym produktom duszę? Czym w ogóle jest sukces designu? I żeby nie było za miło – żegnajcie, projektanci. Za dwa lata część z Was straci pracę.

10:35 - 11:05

Przerwa na kawę!

prezentacja
11:05 - 11:30
Przemysław Marcinkowski (Fundacja Widzialni), Elwira Wojtkiewicz (Fundacja Widzialni)

Czym jest dostępność cyfrowa i dlaczego jest tak ważna w mobile

Czym jest dostępność cyfrowa? Co to oznacza, że aplikacja mobilna jest dostępna lub niedostępna? Kto jest odbiorcą dostępności? Czyżby każdy z nas...?

prezentacja
11:35 - 12:00
Michał Szklarski (e-point mobile), Piotr Kowalski (Google)

Jak przebadaliśmy z Google kilkadziesiąt polskich m-commerce pod kątem UX i performance? Case study

Opowieść o wielowymiarowych wyzwaniach oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point mobile i Google, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem mobile UX i performance. Jeśli interesują Cię wnioski i spostrzeżenia płynące z tej mobilnej podróży - do dzieła!

prezentacja
12:05 - 12:30
Aleksander Luchowski (Selectivv)

Czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów?

Czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów? Co stanowi klucz do sukcesu w mobile marketingu? Na te pytania odpowie Selectivv, czyli agencja digital full-service specjalizująca się w reklamie mobilnej oraz badaniach rynku.

12:30 - 13:30

Czas na obiad :)

prezentacja
13:30 - 13:55
Magdalena Wachol (Veovee), Karolina Wacholska-Sulejewska (Veovee)

Wszyscy mamy pamięć złotej rybki, czyli jak w 8 sekund przenieść globalne trendy digital na reklamę mobilną

5G, AR, 3D, AMP, a wszystko i tak tl;dr. Opowiadamy o tym, jak przełożyć język najnowszych trendów digital na reklamę mobilną, by jak najlepiej wykorzystać te kilka sekund uwagi, na które możemy liczyć ze strony naszych odbiorców.

prezentacja
14:00 - 14:25
Krzysztof Marzec (DevaGroup)

Mobile vs. Google Ads i SEO - sprawdzone praktyki zwiększania efektów kampanii

Kiedy automatyzacja w Google uderza z wszystkich stron, wydawało by się, że rola specjalisty SEM zmniejsza się. Nic bardziej mylnego! Wyniki kampanii pokazują jasno: kampania SEM w mobile ma swoją specyfikę i powinna być prowadzona z braniem pod uwagę kontekstu urządzenia. Na przykładach konkretnych kampanii, funkcji i narzędzi chcę pokazać jak można tworzyć bardziej skuteczne działania w Google. Skalowalne, praktyczne elementy, dane z różnej skali kampanii oraz nowości, o których musi wiedzieć dobry marketer.

prezentacja
14:30 - 14:55
Artur Jabłoński (DIGITALK)

Plan kampanii promocyjnej Twojej aplikacji w 5 krokach

Od zrozumienia grupy docelowej przez dobór kanałów promocyjnych po pomysły na treści - jest szereg elementów, o których należy pamiętać, przygotowując kampanię dla aplikacji czy narzędzia. W swojej prezentacji przedstawię proces, który sam stosuję, projektując i analizując kampanie marketingowe dla firm technologicznych i nie tylko i pokażę, jak zaaplikować go na potrzeby swojej kolejnej kampanii.

14:55 - 15:10

Czas na przerwę!

prezentacja
15:10 - 15:20
Jerzy Judycki (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych)

E-dowód osobisty kluczem do cyfrowej tożsamości

W prelekcji opowiem o tym czym jest dowód osobisty z warstwą elektroniczną, jakie korzyści dla obywateli, firm i urzędów przynosi korzystanie z jego możliwości oraz jak (łatwo) można z niego skorzystać na smartfonie.

prezentacja
15:25 - 16:40

Transformacja digitalowa popchnęła firmy ku zarobkom i globalnym rynkom, jednocześnie narażając je na ogromną konkurencję i klęskę. Nieustanny rozwój i zadyszka technologiczna, zacietrzewienie konstrukcyjne z nowymi ideami, iteracja udająca innowację. Świat technologiczny bywa paradoksalny, gdyż jako element twórczości człowieka nosi w sobie jego cząstkę. Z duchem czasu wędrują też i osiągnięcia - rozwój mieszanych rzeczywistości, coraz możniejszy wpływ aplikacji oraz rozwój cyfrowych mediów. Gdzie w tym wszystkim usadowił się rynek mobilnych udogodnień? QUO VADIS MOBILE? - na to pytanie podczas panelu dyskusyjnego spróbują odpowiedzieć doświadczeni eksperci m.in: Katarzyna Smoleń - Drzazga, Anna Grabowska, Tomasz Woźniak, Tomasz Witt, Tomasz Muter, Paweł Janda, Miłosz Wójcik, a prowadzącym będzie Robert Rachwał.

16:40 - 16:45

Zakończenie

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Patronat Honorowy

Patroni Medialni

Community Partner

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję