E-commerce i E-learning. To właśnie te dwa sektory święcą triumfy w ostatnim czasie. O tym pierwszym gada się godzinami, ale e-learning traktowany jest trochę po macoszemu, a spora ilość osób twierdzi, że nawet nie nadąża on za tempem własnego wzrostu. Jeśli interesuje Cię nauczanie internetowe, jakie rozwiązania oferuje rynek, na jakich formatach elearning jest obsługiwany i jakie zmiany zastosować, żeby pozbyć się obecnych wad - zapraszam na moją prelekcję! P.S. Nie zabraknie też AR/VR, wearables i biznesu, wszystko oczywiście posypane szczyptą mobile!
Zdecydowana większość Polaków 87% deklaruje, że jest zmęczona polaryzacją. Od lat obserwujemy utratę spójności społecznej zarówno w przestrzeni prywatnej jak i publicznej. Czym grozi utrata spójności społecznej i polaryzacja? Postępująca technologizacja naszego życia i związana z nią algorytmizacja zamykająca ludzi w bańkach informacyjnych, nadmierne korzystanie z mediów społecznościowych powodujące poczucie osamotnienia i niemożności zbudowania głębokich, bliskich kontaktów, wreszcie pandemia COVID-19 sprawiły, że obecne społeczeństwa tracą spójność społeczną niezbędną do właściwego funkcjonowania. Wyraźnie widoczna jest polaryzacja – w zasadzie w każdym z obszarów naszego życia – prowadząca do tzw. wtórnej trybalizacji. W konsekwencji niemożliwe staje się ustalenie wspólnej wizji wobec problemów, z którymi jako społeczeństwo i świat musimy się mierzyć. Zapytaliśmy Polaków co sądzą na temat polaryzacji. O wynikach najnowszych badań opowiem podczas swojej prelekcji.
Żyjąc w chronicznym podłączeniu do sieci, przy nieustannym postępie cyfryzacji - niewiele scenariuszy mogłoby nas zaskoczyć i wtem zjawia się BigTech z koncepcją metaverse? Co to w ogóle jest ten cały metaverse? Jakie zmiany w hardwarze robią rynkowi liderzy (Apple, Samsung, Xiaomi, Qualcomm) i jakie przełożenie będzie to miało na biznes? Czy Mixed Reality i funkcjonalności audio będą rozwijać się w formie czysto rozrywkowej, a może staną się praktyką przedsiębiorczą bardziej oczywistą niż obecny przymus posiadania bloga czy strony internetowej? Jaka będzie przyszłość rozrywki, w którą stronę idzie biznes i jaki będzie mobile - chętnie Ci to opowiem na swojej prelekcji!
WEB3 to jeden z najgorętszych tematów 2021 roku. Według wielu, jest to kolejny krok w rozwoju internetu. Jaki wpływ będzie on miał na tworzenie rozwiązań mobilnych? Odpowiedź na to pytania znajdziesz w tym wykładzie!
Specjaliści IT nigdy nie byli tak rozchwytywani. Szczególnie brakuje deweloperów specjalizujących się w aplikacjach mobilnych i ekspertów UX. Rekrutacja jest ekspresowa, stawki zawrotne. Jak zdobyć i utrzymać takich pracowników?
Co daje wiara w dane w 2022 roku? Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki aplikacji mobilnej? I czy można cyfryzować mądrze, bez fałszywych przekonań, z pełną koncentracją na wartościowych celach, a nie pustych obietnicach? Każde z tych pytań wnosi ważny wątek do dyskusji o przyszłości biznesu i organizacji w cyfrowej gospodarce.
Jesteśmy świadkami rewolucji: rekomendacje “on device” zmieniają sposób w jaki użytkownicy odkrywają dla siebie nowe aplikacje, a to dopiero początek obserwowanych zmian.Na przykładzie marki CCC, jednego spośród liderów app marketingu regionie Europy Wschodniej, omówimy całość procesu pozyskiwania użytkowników poprzez platformę “app discovery” w odniesieniu do założeń biznesowych.
Wiesz, że przeciętnie mamy 80 aplikacji na telefonie. Szaleństwo, wiemy, ale czy zastanawialiście się które z nich angażują userów w działania na rzecz planety? Trend ekologii przybiera na sile, a firmy, które zaangażują się w te działania, zyskają w potężnej perspektywie! W czasie wystąpienia opowiemy jak różne apki zachęcają do zachowań proekologicznych. Zapraszamy!
Samo przekonanie użytkownika, żeby pobrał aplikację, nie jest łatwe – a to dopiero pierwszy krok. Wielu użytkowników ściąga apkę, ale nie zakłada konta i szybko ją odinstalowuje… Spersonalizowane zaangażowanie od pobrania aplikacji przez całą podróż użytkownika to klucz do wypełnienia celów biznesowych. Więc jak odpowiadać na potrzeby użytkownika? Musisz wiedzieć, jakie one są – tu i teraz – i upewnić się, że to właśnie Twoja aplikacja je zaspokoi.
Dlaczego projektowanie produktów cyfrowych jest wyjątkową dziedziną designu? Czy na styku kreatywności i technologii nie umyka nam jej istota? Jak historia cyfrowej rewolucji ukształtowała proces projektowy w naszych organizacjach oraz co możemy zmienić żeby wykorzystać potencjał, który przynosi przyszłość.
Niektóre aplikacje odwołują się do silnie zakorzenionych wzorców ze świata realnego. Czy w środowisku mobilnym należy te wzorce naśladować? A może powinniśmy tworzyć wszystko od początku, bo przecież „wiemy lepiej”?
Dlaczego rozwijając usługi dla klienta, nie można zapominać o rozwoju swojej infrastruktury IT? W jaki sposób chmura obliczeniowa ułatwia życie deweloperom i zwiększa innowacyjność firm? Poznaj korzyści technologiczne i biznesowe z wykorzystania chmury.
Design systemy przejęły kontrolę nad naszymi produktami. Czy to dobrze? Oczywiście. Opowieść o tym, jak projektować duże produkty, które nie ugną się pod ciężarem ambitnej roadmapy. Czym jest myślenie systemowe i jak je wykorzystać do optymalizacji procesu projektowego? Czy automatyzacja odbierze naszym produktom duszę? Czym w ogóle jest sukces designu? I żeby nie było za miło – żegnajcie, projektanci. Za dwa lata część z Was straci pracę.
Czym jest dostępność cyfrowa? Co to oznacza, że aplikacja mobilna jest dostępna lub niedostępna? Kto jest odbiorcą dostępności? Czyżby każdy z nas...?
Opowieść o wielowymiarowych wyzwaniach oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point mobile i Google, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem mobile UX i performance. Jeśli interesują Cię wnioski i spostrzeżenia płynące z tej mobilnej podróży - do dzieła!
Czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów? Co stanowi klucz do sukcesu w mobile marketingu? Na te pytania odpowie Selectivv, czyli agencja digital full-service specjalizująca się w reklamie mobilnej oraz badaniach rynku.
5G, AR, 3D, AMP, a wszystko i tak tl;dr. Opowiadamy o tym, jak przełożyć język najnowszych trendów digital na reklamę mobilną, by jak najlepiej wykorzystać te kilka sekund uwagi, na które możemy liczyć ze strony naszych odbiorców.
Kiedy automatyzacja w Google uderza z wszystkich stron, wydawało by się, że rola specjalisty SEM zmniejsza się. Nic bardziej mylnego! Wyniki kampanii pokazują jasno: kampania SEM w mobile ma swoją specyfikę i powinna być prowadzona z braniem pod uwagę kontekstu urządzenia. Na przykładach konkretnych kampanii, funkcji i narzędzi chcę pokazać jak można tworzyć bardziej skuteczne działania w Google. Skalowalne, praktyczne elementy, dane z różnej skali kampanii oraz nowości, o których musi wiedzieć dobry marketer.
Od zrozumienia grupy docelowej przez dobór kanałów promocyjnych po pomysły na treści - jest szereg elementów, o których należy pamiętać, przygotowując kampanię dla aplikacji czy narzędzia. W swojej prezentacji przedstawię proces, który sam stosuję, projektując i analizując kampanie marketingowe dla firm technologicznych i nie tylko i pokażę, jak zaaplikować go na potrzeby swojej kolejnej kampanii.
W prelekcji opowiem o tym czym jest dowód osobisty z warstwą elektroniczną, jakie korzyści dla obywateli, firm i urzędów przynosi korzystanie z jego możliwości oraz jak (łatwo) można z niego skorzystać na smartfonie.
Transformacja digitalowa popchnęła firmy ku zarobkom i globalnym rynkom, jednocześnie narażając je na ogromną konkurencję i klęskę. Nieustanny rozwój i zadyszka technologiczna, zacietrzewienie konstrukcyjne z nowymi ideami, iteracja udająca innowację. Świat technologiczny bywa paradoksalny, gdyż jako element twórczości człowieka nosi w sobie jego cząstkę. Z duchem czasu wędrują też i osiągnięcia - rozwój mieszanych rzeczywistości, coraz możniejszy wpływ aplikacji oraz rozwój cyfrowych mediów. Gdzie w tym wszystkim usadowił się rynek mobilnych udogodnień? QUO VADIS MOBILE? - na to pytanie podczas panelu dyskusyjnego spróbują odpowiedzieć doświadczeni eksperci m.in: Katarzyna Smoleń - Drzazga, Anna Grabowska, Tomasz Woźniak, Tomasz Witt, Tomasz Muter, Paweł Janda, Miłosz Wójcik, a prowadzącym będzie Robert Rachwał.