Szefowa zespołu konsultantów 360 ds. rekrutacji IT oraz business manager w Awareson. Ekspertka rynku pracy specjalizująca się w zakresie rekrutacji w branży nowych technologii. Od 12 lat zajmuje się rekrutacją w IT – zarówno w modelu outsourcingowym, jak i w rekrutacjach stałych, jednocześnie zarządza i rozwija zespoły rekruterów. Współpracuje z międzynarodowymi firmami technologicznymi, doradza w zakresie budowy zespołów IT oraz planowaniu ścieżki kariery Specjalistów IT. Wykłada „Rekrutację i Selekcję” w ramach Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS.
Designer i Product Manager, od blisko 10 lat rozwija krakowski software house 10A. W codziennej pracy łączy doświadczenie biznesowe z warsztatem projektanta graficznego. Fascynuje go to jak przenikają się kreatywne aspekty designu, biznesu i technologii, szczególnie we współpracy projektantów i deweloperów, z której kolekcjonuje spostrzeżenia, o których lubi opowiadać. Prowadzi warsztaty z obszaru designu i produktów cyfrowych (m.in. Onet, Volkswagen, Oleofarm) oraz aktywnie uczestniczy w powstawaniu nowych produktów w 10A - od tych własnych (PeekQuick, cHow), przez te dla odważnych startupów (Primate), po takie dla globalnych marek (Suzuki).
Doświadczony projektant, zawsze kładący nacisk na tworzenie rozwiązań, które odpowiadają na realne problemy rynku oraz docelowych użytkowników. Współtworzył koncepcję UX/UI designu do aplikacji PolCard Go – która poprzez jedno kliknięcie zamienia telefon lub tablet w terminal płatniczy. Świetny mówca – występował wielokrotnie na prestiżowych konferencjach w obszarze UX/UI designu czy technologii, jak np. Finovate, Forum IAB, Mobile Trends Conference czy Product Camp. Lider zespołów projektowych. Dzięki nieszablonowemu podejściu jego pomysły są doceniane przez największe brandy z obszaru finansowego. Miał okazję pracować dla m.in. AION, Emirates NBD, mBank, Alior Bank, Pekao S.A., BNP Paribas, Allianz, Getin Bank, a także Volkswagen. Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Lucjan Exner jest związany z reklamą mobilną od 2010 roku, de facto od jej początku. Obecnie pracuje w Appnex, platformie “app discovery” gdzie odpowiada za rozwój biznesu w Europie. Wcześniej zdobywał doświadczenie zawodowe w Opera Software i sieci reklamy mobilnej InMobi. Wielokrotnie dzielił się wiedzą na prestiżowych konferencjach, między innymi takich jak np. MMA Impact (Dżakarta) ICEE FEST (Bukareszt), iMedia Brand Summit (Goa), Ad Summit w Kijowie czy Mobile Engagement Forum w Atenach.
Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute – instytutu badań nad przyszłością. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Wyróżniona w rankingu „Kogo słucha polski biznes?”, jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu oraz na Liście Kobiet Roku Forbes Women Polska. Jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się analizą, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów. Analityczka, trendwatcherka, autorka licznych projektów badawczych, doceniona m.in Nagrodą Publiczności Kongresu Badaczy Polskiego Towarzystwa Badaczy Opinii i Rynku. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami oraz tytułem Digital Shaper, wyróżniający wybitne osobowości, za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. Autorka wielokrotnie nagradzanego bloga: hatalska.com, książek „Cząstki przyciągania”, „Far Future. Historia jutra” oraz najnowszej „Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali?”.
Mobile Media Buyer w CCC gdzie odpowiada za realizację strategii akwizycji i retencji użytkowników aplikacji mobilnej. Od ponad 4 lat zgłębia obszar performance marketingu w obszarze aplikacji mobilnych, z sukcesami wdrażająca w biznesie wszelkie inspiracje z obszarów nowoczesnych technologii i różnorodnych metod dotarcia do końcowego klienta, czego doskonałym przykładem jest sukces aplikacji Peugeot. Absolwentka VIA University College w Danii.
Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Ponad 25 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań cyfrowych i analitycznych firmom i markom i wspieraniu ich w transformacji cyfrowej. Pomaga w szczególności firmom B2C w Europie i regionie Azji i Pacyfiku, w branżach takich jak handel (online i offline), bankowość, ubezpieczenia i opieka zdrowotna. Seryjny przedsiębiorca w wertykałach lojalności i personalizacji, analizy mediów, wydajności online i analizy zachowania w sklepie fizycznym. Sprzedał trzy firmy międzynarodowym partnerom strategicznym. Ex Global VP Commercial / BD w Nielsen (wertykał analizy zachowania w sklepie fizycznym). Posiadacz MBA INSEAD oraz licencjatu z statystyki, ekonomii i finansów z Uniwersytetu w Tel Awiwie.
Ekonomistka z wykształcenia, marketerka z wyboru. Przygodę z marketingiem rozpoczęłam od branży FMCG opiekując się markami Gerber a następnie KitKat. Jestem zafascynowana obszarem digital marketingu i od kilku lat rozwijam się w tym kierunku. Na co dzień odkrywam ekscytujący świat marketingu aplikacji mobilnych, pracując jako Senior Brand Manager w Orange Flex. Inspirują mnie społecznie odpowiedzialne rozwiązania marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z klimatem. Prywatnie jestem miłośniczką pieszych wędrówek i odkrywania nowych, górskich szlaków.
Interesuje Cię świat nowoczesnych technologii Mnie również! Nazywam się Szymon Paluch i jestem CTO w startupie uPacjenta, gdzie odpowiadam za strategiczny rozwoju technologii oraz produktu cyfrowego. W świecie nowoczesnych technologii nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Od ponad 6 lat działam w branży startupów technologicznych rozwijając projekty własne (Biuti.pl) oraz zewnętrzne (RIOT Agency). Na mediach społecznościach (gównie Instagram, LinkedIn i TikTok) dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz pokazuję jak będzie wyglądał świat przyszłości. Po godzinach jestem wielkim fanem tematów związanych z eksploracją kosmosu, (#teamspacex), sztuczną inteligencją i przyszłością technologi internetowych (web3).
Entuzjasta szybkich i zwinnych rozwiązań wdrożeniowych. Fanatyk feedbacku ze strony Klienta, w którym znajduje inspiracje do kreowania rozwiązań przekładających się na wzrost satysfakcji użytkownika i sprzedaży. Na co dzień pracuje jako Senior Brand Manager w ramach Orange Flex, gdzie odpowiedzialny jest za rozwój oferty. W czasie wolnym odkrywa co nieodkryte swoim Suzuki GSR 600.
Head of Partnerships w Future Mind, firmie, która dostarcza kompleksowych rozwiązań wspierających cyfrową transformację biznesu. Doświadczony manager i zapalony mówca łączący futurologiczną pasję z twardym, biznesowym realizmem. Paweł od lat buduje międzynarodowe partnerstwa technologiczne, dzięki czemu doskonale rozumie technologię – co już się wydarzyło, co dzieje się teraz i co najprawdopodobniej będzie miało miejsce w przyszłości.
Prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe. Autor pierwszego w Polsce podręcznika w 100% dostępnego w wersji www i zatwierdzonego przez MEN oraz bestsellerowych kursów online nt. strategii i biznesu. Współautor aplikacji pobranych już kilka milionów razy. Visiting professor na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Prowadzi Podcast Escola Mobile. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę m.in. na World Economic Forum w Davos i na Global Agenda w Londynie.
Product Manager w Miquido, Software House zajmującym się kompleksowym tworzeniem produktów cyfrowych dla globalnych przedsiębiorstw, rozwijających się firm i startupów. Ekspertka w zakresie zarządzania projektami dotyczącymi tworzenia aplikacji mobilnych i webowych, związana z branżą IT od 2014 roku. Ma prawie 10 lat doświadczenia w pracy z zespołami zwinnymi, składającymi się z kilku do kilkunastu osób. Na co dzień wspiera klientów na każdym etapie tworzenia ich produktu: od walidacji pomysłu i analizy rynku poprzez projektowanie, tworzenie oprogramowania aż po wdrożenie i skalowanie produktu cyfrowego. Do tej pory współpracowała z markami takimi jak: BNP Paribas, HID Global, Payback, Grupa Pracuj, EY, Delikatesy Centrum. Entuzjastka nowych technologii i efektywnej komunikacji.
Założyciel i CEO agencji marketingowej digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Swiss, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Konsultant i edukator. Prowadzi szkolenia, doradza i wspólnie z zespołem realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od 3 lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu firmy mobitouch, z którą czterokrotnie odbierał nominację do nagrody Mobile Trends Awards. Odpowiedzialny głównie za określanie kierunku rozwoju firmy, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz partnerów, a także budowanie relacji z otoczeniem biznesowym. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach związanych z IT. Współzałożyciel oraz członek Rady Dyrektorów SoDA (Software Development Association Poland) – Organizacji Pracodawców Usług IT, zrzeszającej ponad 150 firm z branży.
Jerzy Judycki Product owner „eDO App” – mobilnej aplikacji cyfrowej tożsamości. Wraz z Zespołem sprawia, że najnowsze zdobycze kryptografii trafiają pod strzechy, a firmy i ich klienci zyskują ochronę przed oszustwami. Od prawie 15 lat tworzy nowoczesne rozwiązania informatyczne. Pracował w branży ubezpieczeniowej w Link4 i Generali. Prywatnie fan strategii, podróżnik i pilot bezzałogowych statków powietrznych.
Pracuje w Google Polska od 2007 roku. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie stron mobilnych (specjalizacja: mobile UX i Progressive Web Apps) oraz analityką internetową. W branży internetowej pracuje od 20 lat. Osobiste pasje: analityka internetowa, bezpieczeństwo w Sieci oraz retro-computing (dumny posiadacz 5 sztuk Commodore 64).
Aleksander Luchowski jest ekspertem w zakresie strategii, marketingu, zarządzania projektami, finansowania z UE, negocjacji i restrukturyzacji. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami z takich branż jak finanse, inwestycje, nieruchomości. Był m.in. wice burmistrzem Miasta Szklarska Poręba. Zarządzał projektami transformacji biznesowej w wiodących firmach deweloperskich w Polsce (Murapol S.A .; Polnord S.A.). Członek zarządu i współzałożyciel Selectivv, gdzie odpowiada za dział badawczy.
Członek Zarządu Fundacji Widzialni. Audytor techniczny. Od 20 lat programista aplikacji internetowych i rozwiązań on-line dla biznesu. Z Fundacją od początku jej istnienia. Jako ekspert ds. dostępności przeprowadza audyty stron internetowych, dokumentów cyfrowych i aplikacji mobilnych w oparciu o standard WCAG. Autor programów szkoleń na temat dostępności oraz trener. Współautor publikacji "Podręcznik dobrych praktyk WCAG” oraz "Raportu Dostępności” oceniającego dostępność stron internetowych administracji publicznej. Brał udział w konsultacjach nad Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności. Wyróżniony przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce na Liście 100.
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO.
Współzałożyciel, współwłaściciel i Wice Prezes Droids On Roids. Jest odpowiedzialny za strategię, inbound marketing, branding, public relations i rekrutację. Dzięki doświadczeniu jako developer, designer, project manager, digital marketer i członek zarządu, rozumie każdy etap procesu tworzenia oprogramowania zarówno z perspektywy biznesowej, jak i deweloperskiej. Połączenie jego wyjątkowego zapału i myślenia opartego o dane pomaga mu rozwiązywać najbardziej wymagające problemy. Tomasz został wyróżniony prestiżową nagrodą "30 under 30" w 2017 roku przez polską edycję magazynu Forbes. Jest aktywnym członkiem Klastra Technologicznego IT Corner. W wolnym czasie gra na gitarze elektrycznej, jeździ na snowboardzie, żegluje i fotografuje.
Lider zespołu Product Design w Future Mind, firmie specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań wspierających cyfrową transformację biznesu. Ekspert z międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w projektowaniu aplikacji mobilnych zorientowanych na użytkownika i realizujących cele biznesowe. W latach 2018-2021 Product Designer w Play. Mentor, prelegent na konferencjach branżowych, pasjonat design systemów i perfekcyjnych pikseli. Wolne chwile spędza przy pianinie lub na tenisowym korcie.
Przez ponad 11 lat prowadził firmę ClickMaster Polska specjalizującą się w tworzeniu zaawansowanych portali i aplikacji webowych, z wykorzystaniem frameworka Laravel. Współpracował z takimi podmiotami jak Fibaro, Hasco-Lek, Grupa Vive, Budmat, Województwo Zachodniopomorskie czy Miasto Szczecin. Od października 2021 roku prezes zarządu spółki Escola LMS, która tworzy jeden z pierwszych na świecie headless LMS. W skład spółki wchodzi również serwis myVOD.io (narzędzie, które pozwala bez wiedzy technicznej zbudować własny serwis do sprzedaży kursów i materiałów wideo), którego był współtwórcą do tej pory. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, pomysłodawca i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl. Twórca jednego
Head of UX w Pragmatic Coders. Wspiera firmy w rozwoju nowych produktów. Pomaga klientom podejmować decyzje biznesowe w oparciu o potrzeby, problemy oraz procesy decyzyjne użytkowników. Certyfikowany Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Certyfikowany Moderator Procesu Design Thinking (w który nie wierzy), mentorka Dare IT, założycielka społeczności Product Define Heroes. Jako facilitator warsztatów i speaker miała okazję występować na licznych meetupach i konferencjach (m.in.: UX Mag Camp, Product Camp 2019, Ciemna Strona UX, Tipi UX, Design Ways Conf i kilka innych...). Po godzinach... pracuje. Spełnia się jako autor w branżowych magazynach (Product Design Magazine, UX magazyn).
Lider rozwiązań cyfrowych i mobilnych, product owner, uznany prelegent na konferencjach technologicznych / biznesowych. Od 3 lat zarządza zespołami od kilku do kilkunastu osób technicznych i biznesowych. Doradzał i pomagał takim firmom jak Google, Amway, InterCars, morele.net, Dietly i wielu innym w ich cyfrowej i mobilnej transformacji. Od zawsze zafascynowany internetem + mobile i użytecznymi technologiami (takimi jak PWA, AMP, TWA, Voice UI) w połączeniu z doskonałym User Experience.
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim, z branżą mediową związana od 2014 roku. Pracę w marketingu rozpoczęła w agencji Adrino, gdzie przez ponad cztery lata zajmowała się obsługa kampanii mobile. W latach 2018-2019 zdobywała doświadczenie w zakresie performance marketingu w Grupie Sarigato. Od 2019 roku związana z Veovee, gdzie jako group account manager opiekuje się zespołem sprzedaży agencyjnej oraz czuwa nad realizacją rozbudowanych kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Na co dzień współpracuje z największymi grupami mediowymi realizując kampanie dla wiodących marek takich jak m.in. Play, Coca-Cola, TVN, Mars, Danone.
W branży reklamowej od 2007 roku . Swoją karierę rozpoczynała w agencji outdoorowej, planując i realizując kampanie z zakresu wielkiego formatu, ambient mediów oraz internetu. Doświadczenie zdobywała także w Biurze Reklamy GG Network i Allegro, gdzie odpowiadała za realizację projektów oraz obsługę domów mediowych. W latach 2012-2017 współtworzyła sieć reklamy mobilnej Adrino, gdzie od początku powstania firmy współpracowała z największymi domami mediowymi oraz koordynowała pracę działu sprzedaży. Od blisko 4 lat zarządza spółką Veovee, której jej założycielką oraz prezeską. W Veovee rozwija głównie obszary mobile marketingu, video oraz gamingu. Spółka specjalizuje się dodatkowo w rozwiązaniach graficzno-developerskich dla branży reklamowej.
Tomasz Wiertelak – fizyk i informatyk z wykształcenia, związany z branżą IT od ponad dwudziestu lat. Doświadczony praktyk, z łatwością łączący biznes z technologią. Chmury dla niego to zdecydowanie więcej niż tylko altostratus czy cumulonimbus – od blisko 10 lat jest entuzjastą usług chmurowych dostarczającym te wysokowydajne i skalowalne środowiska swoim klientom. Obecnie prowadzi dział sprzedaży Oktawave – największego polskiego dostawcy usług chmurowych. Prywatnie pasjonat żeglarstwa morskiego oraz miłośnik dobrego wina.
Przedsiębiorca działający od 2001 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 19 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji). Do grona klientów Norbsoft należą takie firmy jak British American Tobacco, Empik Foto, Modivo, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, SkyCash czy Scania. Jest także Prezesem i wspólnikiem spółki Jasnopis, która jest właścicielem innowacyjnego narzędzia weryfikującego zrozumiałość tekstu. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, a także były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.
Przedsiębiorca i manager działający w branży Digital od ponad dziesięciu lat. Współtwórca Center.ai - narzędzia do marketingu lokalnego (online-to-offline), działającego w modelu SaaS, z którego korzystają sieci handlowe, by zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych. Współzałożyciel i wspólnik Appchance - Software House’u specjalizującego się w tworzeniu rozwiązań mobile commerce. Aktywnie wspiera rozwój przedsiębiorczości i środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Huge Thing, Google for Startups oraz Techstars we współpracy z takimi firmami jak METRO Group, Procter & Gamble, Alior Bank czy Santander Bank.
Wolontariuszka Fundacji Widzialni, działająca na rzecz dostępności cyfrowej dla osób ze szczególnymi potrzebami. Wcześniej Wolontariuszka Fundacji Narodowego Instytutu Kardiologii, Menedżer działu Trade Marketing w adidas Group. Z uwagi na przeszczep serca oraz zaniewidzenie na jedno oko, zagadnienie dostępności cyfrowej stały się jej szczególnie bliskie.
CEO Future Mind. Założył firmę w roku 2008 i konsekwentnie zarządza nią oraz aktywnie uczestniczy w projektach klientów, skupiając się na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest też wykładowcą na uczelniach wyższych, między innymi Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas. Pełni również funkcję członka rady nadzorczej notowanej na GPW Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A.).